Kesämökit

Vatungin rantasauna

JHL 044:n Kesäkodin mökit sijaitsevat Vatungissa

Keskusmökki, joka on jäsenten yhteisessä käytössä sekä 2 mökkiä Kaija ja Heikki, joita jäsenet voivat vuokrata.

Mökkien lisäksi erillinen sauna ja takkahuone varastoineen ja grillimaja. Käytössä myös 2 venettä ja erilaisia ulkopelejä esim. kettinkipeli, tikkataulu ym.

Varustus vuokrattavissa mökeissä on hyvä; Ilmälämpöpumppu, wc- sähköliesi, mikro,kahvinkeitin, vedenkeitin, jääkaappi, televisio, radio, ruokaastiasto, kattilat, paistinpannut ym. kodin perusastiat. Parisänky alhaalla makuuhuoneessa, lisäksi alakerrassa levitettävä sohva, yläparvella kaksi runkopatjaa, päiväpeitteet, tyynyt ja peitot. Liinavaatteet jokainen tuo itse mukanaan.

Keskusmökki ja sauna takkahuoneella

Mökit ovat Kokkolan JHL ry 44 -yhdistyksen jäsenten käyttöön. Jäsenet voivat pitää illanistujaisia, ammattialajaoston kokouksia ja saunailtoja (toimintasuunnittelupäiviä). Edellä mainitut ovat jäsenille ilmaisia (ei jäsen heidän mukanaan 5 e /henk).

Muille JHL:n yhdistyksille sauna, takkahuone ja päämökki maksavat 50 euroa/kerta.

Tilojen vuokra syntymäpäiväjuhlien/läksiäisten ym. juhlien tapauksessa on 120 euroa. Tiloihin mahtuu enintään 30 henkilöä.

Kesämökkien vuokraaminen 2023

Kesäkodin mökit vuokrattavissa kesäajalle 1.5- 30.9.2023

Kesämökit Kaija ja Heikki:

Hinta 200 euroa/viikko 30 euroa/vuorokausi

MÖKIT ON TARKOITETTU JÄSENTEN KÄYTTÖÖN.

Varauksen voi tehdä 12.4. - 26.4.2023. Mikäli samalle ajalle tulee useampia varauksia, mökkien saajat arvotaan. Mökit arvotaan varaajille 27.4.2023.

Etusijalla ovat ensimmäistä kertaa vuokraavat.

HUOM! KESÄMÖKKEJÄ VOI KYSELLÄ MYÖS KESÄAIKAAN ROYLTA, PERUUTUKSIA SAATTAA OLLA

Kesäkodin varaukset hoitaa Roy Pietilä puh. 040 4144 748 roy.pietila@kokkola.fi

Kesäkodin osoite: Vatunginpolku 42 (Öja)

Alla karttalinkki: