Kesämökit

Vatungin rantasauna

JHL 044:n Kesäkodin mökit sijaitsevat Vatungissa

Keskusmökki, joka on jäsenten yhteisessä käytössä sekä 2 mökkiä Kaija ja Heikki, joita jäsenet voivat vuokrata.

Mökkien lisäksi erillinen sauna ja takkahuone varastoineen ja grillimaja. Käytössä myös 2 venettä ja erilaisia ulkopelejä esim. kettinkipeli, tikkataulu ym.

Varustus keskusmökissä hyvä; Ilmälämpö pumppu, wc- sähköliesi, mikro,kahvinkeitin, vedenkeitin, jääkaappi, televisio, radio, ruokaastiasto, kattilat, paistinpannut ym. kodin perusastiat. Parisänky alhaalla makuuhuoneessa, lisäksi alakerrassa levitettävä sohva, yläparvella kaksi runkopatjaa, päiväpeitteet, tyynyt ja peitot. Liinavaatteet jokainen tuo itse mukanaan.

Keskusmökki ja sauna takkahuoneella

Mökit ovat Kokkolan JHL ry 44 -yhdistyksen jäsenten käyttöön. Jäsenet voivat pitää illanistujaisia, ammattialajaoston kokouksia ja saunailtoja (toimintasuunnittelupäiviä). Edellä mainitut ovat jäsenille ilmaisia (ei jäsen heidän mukanaan 5 e /henk).

Muille JHL:n yhdistyksille sauna, takkahuone ja päämökki maksavat 50 euroa/kerta.

Tilojen vuokra syntymäpäiväjuhlien/läksiäisten ym. juhlien tapauksessa on 120 euroa. Tiloihin mahtuu enintään 30 henkilöä.

Kesäkodin mökit vuokrattavissa kesäajalle 1.5- 30.9.2019

Kesämökit Kaija ja Heikki:

Hinta 20 € / vrk  ja  140 € /vko

Varauksen voi tehdä 14.2. - 26.4.2019  Mökit arvotaan varaajille 29.4.2019. Mikäli samalle ajalle tulee useampia varauksia, mökkien saajat arvotaan. On myös mahdollista, että varausaika puolitetaan, jotta mahdollisimman moni pääsee mökille. Mökeissä asuvat ovat aina etusijalla saunan käytössä.

HUOM! KESÄMÖKKEJÄ VOI KYSELLÄ MYÖS KESÄAIKAAN ESALTA PERUUTUKSIA SAATTAA OLLA

Kesäkodin varaukset hoitaa Esa Síren puh. 044-9944 006 tai esa.siren@anvianet.fi

Kesäkodin osoite: Vatunginpolku 42 (Öja)

Alla karttalinkki: