HYÖDYNNÄ JÄSENETUSI

JHL:n jäsenkortilla olet oikeutettu liiton palvelujen lisäksi myös monenlaisiin kaupallisiin etuihin. Vuonna 2018 kannattaa muistaa mm. seuraavat edut :

JHL:n jäsenilleen  Turvassa ottama kollektiivinen jäsenvakuutus sisältää matkustajavakuutuksen ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen pysyvän haitan varalle.

TaskuTurva on ladattavissa sekä iOS-että Android-puhelimiin. JHLn jäsenet näkevät sovellutuksen kautta niin omat henkilökohtaiset vakuutuksensa kuin vakuutukset,jotka liitto on ottanut jäsenilleen.Myös liiton jäsenkortti toimii matkavakuutuskorttinasi.

Vuoden 2018 ensimmäisestä päivästä lähtien vakuutettuja ovat myös JHL:n jäsenen mukana matkalla olevat alle 15-vuotiaat jäsenen omat lapsenlapset ja puolison lapset.Myös mukana  matkustavat alle 15-vuotiaat omat lapset ja samassa taloudessa asuvat lapset kuuluvat vakuutukseen vuodenvaihteen jälkeenkin.

Cumulus Resort-hotellit ja -kylpylähotellit ovat ympärivuotisia elämyskeskuksia, joissa päivien aktiviteetit ja hemmotteluhetket punoutuvat elämysten lomaksi. JHL:n jäsenet saavat päivän hinnasta alennusta -12%

Lisäksi JHL:n jäsenkortilla saat  kaksi pääruokaa yhden hinnalla  Cumulus City -ruokaravintoloissa.

Tutustu etuihin Restel hotelleissa.

Muista myös Eckerö Linen, Tallink Siljan ja Viking Linen tarjoamat edut vapaa-ajan matkoihin sekä ryhmä- ja kokousmatkoihin. JHL:n jäsenet saavat vähintään 15% alennuksen myös Holiday Club -kylpylähotellien huonevarauksista. Villasten, Chalets- huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista.

JÄSENRISTEILY 1. - 2.9. 2018, merkitse päivämäärät muistiin jo nyt !

Tallink Silja, M/S Europa, Helsinki-Tallinna-Helsinki

Seuraa JHL:n nettisivuja,ilmoittautumiset ja muut tiedot ilmoitetaan myöhemmin !

Seuraa JHL:n nettisivuja, ilmoittautumiset ja muut tiedot ilmoitetaan myöhemmin !