Ammattialajaostot

Kokkolan JHL44 ry yhdistyksen jäsenet voivat perustaa ammattialojensa ja työpaikkojensa perusteella ammattialakohtaisia alajaostoja.

Alajaostojen toiminnan tavoitteena on koota yhteen ammattialan työntekijöitä ja tapaamisissa keskustellaan ajankohtaisista asioista ja vaihdetaan mielipiteitä hyvistä käytänteistä.

Oman ammattialan kokoukseen ovat tervetulleita kaikki JHL44 ry:n jäsenet!

Ohjeet kokoontumiseen:

• Alajaoston kokoonkutsuja tulostaa kotisivuilta osallistujaluettelon ja muistiopohjan kokousta varten
  • Alajaoston kokouksista voi laittaa tiedon kotisivuille ( mikä ammattiala, kokouksen aika ja paikka ) kotisivujen ylläpitäjän kautta. ( esa.rapi@gmail.com )
  • Alajaoston kokouksesta toimitetaan osallistujaluettelo, muistio käsitellyistä asioista tiedoksi sekä mahdolliset tarjoilukulu-kuitit hyväksyttäväksi JHL44 ry:n hallituksen seuraavaan kokoukseen.

MS Word -tiedostoJHL 44_Raportti.docx (11 kB)
Muistio /Raportti palavereista
Tuntematon tiedostomuotoJHL_n alajaosto.xls (36 kB)
Palaverien nimilista